Tolkien szerint Ithilia
"gyönyörű, napsütötte, noha az állandó harcok nyomait itt-ott már magán viselő vidék."
(A Gyűrűk Ura)

2010. április 7., szerda

Filmforgatás

Természetesen nem velem, csak éppen tehetségesen "belefutottam". Azért idézőjel, mert tudtam róla, hála fogadott húgomnak :)
Igen, a szemfülesebbek a dátumból már kiszúrhatták, hogy a Bel Ami (Guy de Maupassant: A szépfiú c. regénye alapján - MEK-en olvasható) forgatását volt szerencsém megtekinteni, pontosabban a főszereplőt. A suli, ahol tanítok, pont az Egyetemi Templommal szemben van, ami a mai forgatási helyszín volt. Amikor mentem, már voltak ott jópáran, gondoltam is, hogy mire végzek, már ők is elmennek. Hát nem így történt, fél kettő körül végeztem, a kapun kilépve még mindig ott volt a tömeg. Gondoltam, amíg megeszem az ebédnek szánt müzliszeletet, ácsorgok egy kicsit, és jókat kuncogok a tinilányokon, meg az értetlen turistákon. Nem álltam ott két perce se, mikor mozgolódást látok, az egyik biztonsági őr jött ki, és jelentőségteljesen elkezdett a másik kijárat (papi szeminárium) felé tekingetni. Persze mindenki átment oda, és nem is kellett soká várni, megjelent a kapuban Robert, akit azonnal be is tuszkoltak egy fekete kocsiba.
Ez volt a nagy attrakció. Szegény elég morcos volt, most olvastam IMDb-n a nyilatkozatát a körülötte zajló felhajtásról: "Nem tartom magam egyáltalán szexinek, és nem érzem úgy, hogy ilyen témához közöm lenne. Az Az emberek ezt mondják, de én sosem gondoltam így."  (Robert Pattinson Spotted Looking Angry On “Bel Ami’ Movie Set Today.)
Egyébként le a kalappal a rajongók előtt, tényleg csendben voltak, se sikítozás, se verekedés, se semmi, így nem is voltak morcona képű biztonsági őrök, csak pár ember lézengett, "őrizve" a tömeget. Ha jól értesültem, a magyarországi "csend-kampány" lényege, hogy a rajongók csendben figyelik az eseményeket, és összetartozásukat kifejezendő fehér pólót hordanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése