Tolkien szerint Ithilia
"gyönyörű, napsütötte, noha az állandó harcok nyomait itt-ott már magán viselő vidék."
(A Gyűrűk Ura)

2010. június 8., kedd

A miniszter félrelép

Ez volt az utolsó előadás a bérletben, kíváncsian vártam, mi sül ki belőle, hiszen a történetet ismertem a film alapján. A pontos kezdés még mindig nem erénye a színháznak, és elém még mindig magasabb ember kerül. Ezt leszámítva jól szórakoztam, Kern András és Koltai Róbert megint nagyot alakítottak, bár Ronnie sem volt elhanyagolható. Az előző darabon ugyan jobban szórakoztam, de a meleg miatt mások sem voltak túl gyorsak, ez vigasztalt. Fehér Annát színpadon látni nagy élmény volt, én még a Szomszédokból emlékeztem rá, és nem igazán változott azóta sem. Hogy ezt hogy csinálja, rejtély. Egyébként Koltai rengeteget tud bohóckodni, a meghajlásnál "lecsúszott" a lépcsőról, meg Kernnel húzatta magát, és hasonlók, a közönség nagy örömére. A teljes szereposztás ITT található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése