Tolkien szerint Ithilia
"gyönyörű, napsütötte, noha az állandó harcok nyomait itt-ott már magán viselő vidék."
(A Gyűrűk Ura)

2010. január 31., vasárnap

Made in Hungária

Az elmúlt bő egy hónapban nem sok érdekesség történt, vizsgaidőszak volt.

Nos, pár dolog mégis.
Megnéztem a Sherlock Holmes-filmet, és nagyon tetszett, mindig történt valami, egy pillanatig sem unatkoztam. Továbbá, a zenét is eltalálták, valamint a színészeket is, egyszóval Guy Ritchie remek kis filmet hozott össze.
Csütörtökön együtt vásároltam otthon a városszéli hipermarketben Szabó Győzővel.
Pénteken pedig részt vettem - miután másodmagammal megszerveztem - egy kellemes hangulatú beszélgetésen A tudomány határai című könyvről az egyetemen.

Tegnap jártam a József Attila Színházban, a Made in Hungária című előadáson. A címből kiderülhet a kedves Olvasók számára, hogy az előadás a rock and rollt állítja előtérbe. A történet voltaképpen Fenyő Miklós fiatalkora, ahogy az azonos című filmben is.
A színház maga leginkább az otthoni Sportházra hasonlít belülről, bár a színpada meglehetősen nagy. Volt némi kavarodás érkezéskor, így végül nem a földszintről, hanem az emeletről néztük az előadást, ráadásul középről, így mindent remekül láttunk. Bő három óra alatt sok ismerős dal hangzott el, illetve számos átírt is, remek hangulatot teremtve. A közönség a délutáni időpontnak megfelelően vegyes volt, a tiniktől a nyugdíjasokig volt mindenki. A harminc-negyven feletti korosztály igen lelkes volt, mikor Fenyő Miklós, alias Jerry Lee Lewis megjelent a színpadon, de ők semmik se voltak a mögöttem ülő nőhöz képest, aki teljes extázisban tombolta végig a második felvonást: tapsolt, énekelt, sikoltozott, minden... Őt leszámítva nagyon tetszett az előadás, komor téli hóesésben - merthogy Budapestet éppen eltemetni készül a hó - nagyon jót tesz egy ilyen zenés, házibulis darab az ember lelkének.

(Mivel bérletünk van, folyt. köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése