Tolkien szerint Ithilia
"gyönyörű, napsütötte, noha az állandó harcok nyomait itt-ott már magán viselő vidék."
(A Gyűrűk Ura)

2010. augusztus 15., vasárnap

Karneváli előkészületek

Ha augusztus, akkor Savaria Karnevál. Ha karnevál, akkor próbák. Ha próbák, akkor minden délután-este közös mókázás. Tavaly belecseppentem a rabszolgavásárba, és idén is maradtam. Nem irigylem Rendezőurat, ritka nagyon béna vagyok, ha zenéről van szó, meg ritmusról. Amit el lehet rontani, azt nekem mindig sikerül. Bezzeg, ha arról van szó, hogy kell új CD a próbára, vagy éppen kelléklista kinyomtatva, azzal valahogy sosincs gondom... Jövőre szerintem technikusnak jelentkezem.
Hetek óta próbálunk már, szépen alakul a darab, bár nekem már az első alkalommal tetszett. A gyakori próbák előnye, hogy sok ötlet kerül beépítésre, illetve kipróbálás után esetleg elvetésre korábbi elképzelés, mert mégsem úgy jön ki a színpadon, ahol elképzelték. A kis csapat is nagyon összetartó idén, igyekeznek egymást segíteni, ötleteket adnak, jókat vigyorognak egymás és saját szerencsétlenkedéseiken. Nem egy ilyen fordulat került be az előadásba.
Aki kíváncsi arra, hogy F. C. Egoismus idén mivel áll elő, és mit csinál a Rabszolgák Gyülekezete, látogasson el a karnevál hétvégéjén a Romkertbe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése