Tolkien szerint Ithilia
"gyönyörű, napsütötte, noha az állandó harcok nyomait itt-ott már magán viselő vidék."
(A Gyűrűk Ura)

2010. augusztus 29., vasárnap

Mentafagyi és nosztalgia

Az úgy volt... hogy elindultam, hogy lefényképezek pár érdekes helyet a városban, de nem oda jutottam el, ahova terveztem. Kis kitérő a Király utcai fagyizóba, ahol a srác volt olyan rendes, hogy megkóstoltatta az ibolyafagyit, ami nagyon finom, úgyhogy legközelebb azt eszek. Odaszoktam mentafagyira. [Egy másik helyen meg a fahéjfagyi a kedvencem.] Végigsétáltam a Fő téren, de a fényképezés annyira nem jött össze, mert a Nap folyton szemből sütött. A Fő térről irány a kedvenc bicikliutamra, a Szent Quirinus sétányra, majd némi nosztalgiázás az óvodámnál, és a régi lakásunk melletti parkban, aztán a Csónakázó-tónál is voltam, meg az uszoda mögötti úton, át a régi hídon, amerre gyerekkoromban jártam sokszor. Ha már arra jártam, megnéztem, hogy áll az építkezés a színháznál, majd hazafelé menet még lekaptam egy kis utcát, amit még a karneváli próbák idején fedeztem fel - nagyon hangulatos. A végére még egy kis bicikliút, csak a másik patak mentén. Menet közben elgondolkodtam a volt egészségügyi intézményeknek helyt adó épületek sorsán: a gyermekfogászat, ahol általános harmadikban jártam egyszer, ma a négycsillagos Hotel Pelikán, az épület, ahol születtem, pedig a Pelikán irodaház.
Jöjjenek a képek:
Szent Márton utca
Király utca
Fő tér
Fő téri szökőkút
A levéltárnál
Hefele utca, a Nagyposta mögött
Szent Quirinus sétány
Gagarin utca
A volt óvodám
Ezredévi Park
Emlékmű-domb
Csónakázó-tó szigete
Épül a színházunk
Platánfa a Pelikán parkban
Hotel Pelikán / volt gyermekfogászat
Kapu a Kis János utcában
Pelikán irodaház / volt szülészet
Kerítés a Wesselényi utcában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése